söndag 24 juni 2012

En riktig förebild


Hade bestämt att jag skulle vänta med att länka folk men är verkligen tvungen att länka den här killen som faktiskt är en av mina läsare. I mitten på maj var jag, Elin, Mickan och Sofia hemma hos mig och bakade kladdkakan. Medan kakan gräddades i ugnen så loggade jag in på Facebook och ser det gulligaste mailet som jag någonsin fått. Det stod:









Såklart så visade jag mina kompisar och även dom tyckte att det var grymt sött. Att jag kan inspirera killar också känns awsome! Som alla tonårstjejer så var vi bara tvuuuugna att kolla på hans profilbilder och hans utseende var lika gulligt som mailet han skrev. Anyway så snackade vi lite, via mail såklart. Är noga med att inte adda såna som jag inte känner på min privata Facebook. Dock accepterade jag vänförfrågan några dagar efter. När vi snackade så kändes vi verkligen så lika, båda har gått igenom mycket och blivit starka av det. Vi brukar fortfarande ha kontakt då och då och vi blir allt mer lika. Sista gången vi pratade så  fick jag reda på att han vill jobba med barn när han blir stor, precis som jag! Helt sjukt egentligen!

Kolla in hans grymma blogg: www.axelsoderlund.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar