måndag 12 mars 2012

Passa på nu


11 kommentarer:

  1. Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg och tycker att du är riktigt fiin :)

    Jag undrar om ditt handikapp,om du föddes med det och hur det påverkar dig t.ex.
    Kraam<33 Casandra

    SvaraRadera
  2. Hur många läsare har du om dagen? :)
    Ps. Du är jätte fin och modig!!

    SvaraRadera
  3. Hur blev du så "känd" och hur blev du modell? :D

    (Älskar din blogg och du är jätte fin!)
    Kram Amela

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Spännande blogg! Jag är nybliven logoped och nyfiken på din kommunikation. Jag läste att du blissar och har någon typ av pratdator, kan du berätta mer om det? Har du andra kommunikationshjälpmedel? Är du nöjd med de du har? Hur mycket talat språk har du? Träffar du logoped? Vad har du för typ av CP-skada? Hur yttrar den sig?

    Hoppas det inte var för många frågor :)

    Hälsningar Lisa

    SvaraRadera
  5. Jag har lite fråggor :)
    Läser du andra bloggar så fall vilka? :)
    När börjasde du blogga?
    Var du retad när du var liten?
    Har du husdjur?
    Vad heter dina bästa vänner?
    Vilka är dina favoritfilmer?
    Kram Ella :D <3

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad skulle du göra om du fick en miljon kronor? Läser någon i din familj din blogg? Vem är din favorit i BB? Favorit ämne i skolan? Varför heter din blogg pinkie?

    ps. du är jättesöt :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Hur länge har du bloggat? Är det många som du inte känner läser din blogg? Hur fick du så många läsare?

    SvaraRadera
  8. Varför började du blogga?
    Om du skulle få önska dig vad du ville, vad skulle de vara?
    Är det många som kollar snett på dig, pga ditt handikapp?

    SvaraRadera
  9. Hej jätte fin blogg!!
    Jag undrar hur ditt handikapp påverkar din rörelse och talförmåga??
    Tack på förhand =D

    SvaraRadera
  10. hej ! du har verkligen en bra blogg & du verkar vara en supertjej, stark, modig och väldigt trevlig !! <3 har en fråga, hur orkar du med alla människor som är så negativa och elaka ?

    kram <3 Angel

    SvaraRadera
  11. Älskar bloggen!!!!!!! <3
    Har du någonsin haft eller velat ha ett husdjur??

    SvaraRadera